• De Cederboom
    Paramaribo - Suriname
  • Sluitingsdatum
    31 oktober

Basisschool de Cederboom in Suriname zoekt een enthousiaste directeur, die het team in het schooljaar 2024-2025 wil komen versterken.

Wie zijn wij?
De Cederboom is in oktober 2006 opgericht als Nederlandse particuliere school en is aangesloten bij de stichting NOB (Nederlands Onderwijs in het Buitenland).

De school is de afgelopen jaren gegroeid tot een instelling met meer dan 200 leerlingen. Deze zijn verdeeld over negen (9) groepen. De Cederboom hanteert het leerstofjaarklassensysteem met homogene groepen.

Op de Cederboom wordt klassikaal onderwijs gegeven door gekwalificeerde pabo-leerkrachten volgens het Expliciete Directe Instructie model (EDI). We hechten enorm veel belang aan een positieve benadering van onze leerlingen en streven naar een aangename werksfeer. Onze visie is gericht op het creëren van een vriendelijke omgeving waarin leren als plezierig wordt ervaren.

Elk klaslokaal is uitgerust met airconditioning voor optimaal comfort. Vanaf groep drie (3) maken we gebruik van digiborden en digibordsoftware.

Onze school hanteert lestijden van 7:30 uur tot 13:00 uur.

De vereisten:

• Pabo-diploma of gelijkgesteld;

• Afgeronde schoolleidersopleiding (pre);

• Zelfstandig en besluitvaardig;

• Flexibel en kan improviseren;

• Management skills.

Solliciteer vandaag nog!
Stuur vandaag nog je motivatiebrief en cv. Ben je een gepensioneerde schoolleider op zoek naar avontuur? Dan nodigen we je ook van harte uit om te solliciteren.

E-mail: bestuur@decederboom.com
T.a.v.: het bestuur en directie