Event Wereldbanen op 12 januari 2023

Ontdek hoe het is om leerkracht voortgezet onderwijs te zijn op een Europese school tijdens ons online event Wereldbanen op donderdag 12 januari 2023 van 19:00 tot ongeveer 20:00 uur!

Leerkracht zijn op een Europese school is een wereldbaan! Letterlijk en figuurlijk. NOB detacheert leerkrachten naar de Nederlandse taalsecties van de Europese scholen. In januari gaan wij weer op zoek naar een aantal nieuwe leerkrachten voortgezet onderwijs met als startdatum het komende schooljaar.

Ben je benieuwd of leerkracht worden op een Europese school iets voor jou is? Wil je meer weten over het werken op een Europese school? Meld je dan aan voor ons event Wereldbanen en we vertellen je er alles over. En dat doen wij niet alleen. Ook een paar leerkrachten van verschillende Europese scholen zijn online aanwezig om je te vertellen over het werk en de schoolomgeving en om je vragen te beantwoorden.

Het ziet er naar uit dat we eind januari 2 leerkrachten voortgezet onderwijs gaan zoeken. Nog specifieker zal het gaan om een leerkracht Nederlands en een leerkracht Wiskunde. Het event Wereldbanen op 12 januari 2023 zal zich dit keer dan ook vooral toespitsen op het voortgezet onderwijs op een Europese school.

Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via https://stnob.typeform.com/to/dsW1edtq
Na je aanmelding ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Op 12 januari ontvang je van ons een deelnamelink (zoom) voor het event. Let op: deze belandt soms in de spam mailbox. Houd die dus ook in de gaten.
Tot ziens op 12 januari!

Klein voorproefje?

Heb je nog een beetje overtuiging nodig om je aan te melden? Bekijk dan eens onze korte video van 5 Europese leerkrachten die hun ervaringen delen.